Via voetbalvereniging MMC:

Sportvelden MMC Weert verboden terrein agv. Corona-maatregel overheid.

Mededeling van het Bestuur.
Datum: 17 maart 2020

Het bestuur van MMC Weert verklaart met onmiddellijke ingang Sportpark Graswinkel tot VERBODEN TERREIN agv. de door de overheid afgekondigde maatregelen om de snelle verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan.

In het bijzonder is deze oproep/dit verbod bedoeld voor de groepen jongeren die zich de laatste dagen op de voetbalvelden ophouden. In het belang van jullie eigen gezondheid, die van jullie familie, vrienden en vooral jullie grootouders onderneem je geen groepsactiviteiten.

Het is bovendien altijd al VERBODEN om je buiten de voetbalwedstrijden, trainingen of andere clubactiviteiten op de accommodatie te begeven. De poorten zijn dan ook GESLOTEN. Door over het hek te klimmen en je toch op de accommodatie te begeven riskeer je te worden geschorst voor zowel wedstrijden als trainingen.
Daarnaast riskeer je ook om aansprakelijk te worden gesteld voor eventuele financiële schade die door toedoen van het negeren van dit verbod is geleden.

Het bestuur doet bij deze een oproep aan de ouders om het accommodatie-verbod met hun kinderen te bespreken en hen de ernst van de situatie te laten inzien.

Het is in het belang van ons allen en we dienen hierin allemaal onze maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen!